سازمان اسناد و كتابخانه ملي استان يزد در نظر دارد با همكاري گروه ويراستاران حرفه اي پارس نسبت به برگزاري كارگاه"ويرايش و درست نويسي" در يزد اقدام كند.
محمد رضا ملك ثابت مدير سازمان اسناد و كتابخانه ملي استان يزد گفت:
سازمان اسناد و كتابخانه ملي استان در نظر دارد با همكاري گروه ويراستاران حرفه اي پارس از تاريخ 19الي29خرداد ماه دوره كارگاهي"ويرايش و درست نويسي" را برگزار نمايد.
مدير سازمان اسناد و كتابخانه ملي استان درباره اهداف برگزاري اين كارگاه گفت:
 آشنایی با فضای سالم زبان فارسی معیار در حوزۀ نوشتار و شناسایی ساختارهای غلط از رهگذر یادگیری اصول علمی ویرایش زبانی و ویرایش صوری  به‌همراه حلّ تمرین‌های کارگاهی از اهداف برگزاري اين دوره است.
وي ضمن اشاره به تجارب موفق سازمان اسناد و كتابخانه ملي استان در برگزاري دوره هاي آموزشي مختلف از جمله كارگاه هاي حفظه جهاني يونسكو، آشنايي با خطوط قديمه، فهرست نويسي و چكيده نويسي اسناد و .....از كليه دانشجویان، طلاب، پژوهشگران، نویسندگان، مترجمان، روزنامه‌نگاران و ویراستارانِ دوره‌ ندیده دعوت كرد براي افزايش توانمندي  در نگارش مقالات،  پايان نامه و كتاب در اين دوره شركت كنند.
وي در پايان خاطر نشان كرد:
 كليه علاقمندان مي توانند با مراجعه به آدرس اينترنتي www.viraiesh.ir  ضمن آگاهي از جزئيات  برگزاري كارگاه  نسبت به ثبت نام اقدام نمايند.


سازمان اسناد و كتابخانه ملي استان يزد
آدرس : خيابان امام خميني (ره) ،محله فهادان ، خانه لاريها
تلفن : 3- 6202501-0351         روابط عمومي مركز: داخلي 12
دور نگار : 6202500- 0351

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا